גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

הערב מחזמר - מופע מחווה לברודווי

ארכיון תאריך: 31 יולי 2020

משך: שעה ו-20 דקות

השירים מבוצעים בעברית, אנגלית. 

פסנתר וניהול מוסיקלי: רביב לייבזירר
קונטרבס: רם ארז 
תופים: הנרי ורד
הדרכה קולית: פרופ' חנה הכהן
קרדיט צילום: תמי שחם ורן יחזקאל

לאחר סיבוב הופעות בארה"ב ובאירופה, המופע מגיע לאמפי תיאטרון עזריאלי.  צחי סיטון (תיאטרון הבימה) פוגש את טל ברגמן (כוכבת המחזמר עלובי החיים, האופרה הישראלית) למסע מוסיקלי קסום אל ברודווי - עיר מחזות הזמר הגדולה.
המופע כולל את להיטי מחזות הזמר הגדולים והאהובים ביותר מכל הזמנים, החל ממחזות הזמר הקלאסיים ועד למיטב השירים ממחזות הזמר הישראלים. 
שירים מתוך: פאנטום האופרה, קברט, חתולים, גברתי הנאווה, סיפור הפרברים, עלובי החיים, קזבלן, סאלח שבתי ועוד.
 
המופע כלול ברפרטואר הקבוע של תיאטרון הבימה.
 
הביקורות משבחות!
 
"היישר מברודווי! מופע מהנה ביותר המספק לקהל מנה גדושה של רגש ונוסטלגיה". (צח אוריין אוראץ', מעריב).

"מופע מוסיקלי נוסטלגי ומלהיב... במופע אין רגע דל. הוא מבדר מאד וסוחף. עצם העובדה שהמופע חולף ביעף, בנועם ובלהט המוסיקה הכובשת, הרי שזהו בידור במיטבו". (חיים נוי, הארץ).

ערב של הנאה צרופה! רוצו! (ציפי שוחט, הארץ).

"צחי סיטון, זמר בס-בריטון מהטובים בארצנו פרפורמר כשרוני וכריזמטי, אשר מצליח לסחוף ולהלהיב את הקהל בשירתו העוצמתית והיציבה ובאופן ההגשה שלו, אשר משלב משחק מדוד ומחושב היטב" (אלעד נעים,The Marker).
  
"צחי סיטון, עם נוכחות מלבבת וקול מלטף, אוהב מחזות זמר וזה ניכר בכל רגע ורגע שלו על הבמה. עם חיוך שלא ירד לו מהפנים לאורך כל הערב, הוא מוליך את הקהל בין מחזות הזמר הגדולים ביותר שהיו פה ובעולם כולו. כמו כן, זמרת אופרה, עם קול פעמונים ויכולת לעשות איתו כשפים. אין מקום שהיא לא יכולה להגיע אליו עם הקול שלה. השניים שרים יחד, ונשמעים פשוט נפלא." (ליבית אבן פז, מפרגנת).
 
"ערב שמוגש באהבה ובכישרון מתפרץ... קול עמוק ומרגש... ערב מהנה ביותר ונוסך חיוכי קסם" (הבמה).
 
"תשכחו לרגע את הפארקים והקיסריות, עזבו הכל, אם אתם מעריכים ואוהבים מוזיקה לשמה, אם אתם יודעים להעריך מבצעים מלוטשים ברמה בינלאומית, שריינו לעצמכם מופע עם זמר בס-בריטון מהשורה הראשונה של המבצעים, בעל גוון קטיפתי בקולו, מעניק לקהל שעה וחצי מלאות עם מיטב השירים ממחזות הזמר. המופע כולל דואטים מרהיבים ביופיים המוזיקלי. מדובר בשעה וחצי תמימות של עונג לאוזניים עם שירים מצוינים, מתובלים בקטעי קישור המעלים חיוך ומשאירים טעם של עוד" (יובל אראל, כתב תרבות).
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter